Počet záznamů: 1
Německo se globalizuje
Název Německo se globalizuje Souběž.n. Germany Goes Global: Challenging the Theory of Hollywood's Dominance on International Markets Podnázev kritika teze o dominantním postavení Hollywoodu na světových trzích Aut.údaje Joseph Garncarz; přeložil Ivan Vomáčka Autor Garncarz Joseph (1957-) Další autoři Vomáčka Ivan Zdroj.dok. Iluminace, Roč. 20, č. 1 = č. 69 (2008), s. 37-49
Originál Germany Goes Global : challenging the Theory of Hollywood's Dominance on International Markets / Garncarz Joseph (1957-) Poznámky Rubrika: Články k tématu. - Citované filmy. - Poznámka o autorovi Anotace Dosud nepublikovaný text, původně přednesený jako příspěvek na mezinárodní konferenci Média v období přeměny - globalizace a konvergence v Bostonu v květnu 2002, se zaměřuje na fenomén popularity filmů a z tohoto pohledu přehodnocuje tradiční teze o dlouhodobé dominanci Hollywoodu na světových trzích. Předmět.hesla produkce. Spojené státy americké * Hollywood * komerčně úspěšný film * reklama a film * reklama filmů * reklama v kinech * filmová recepce * návštěvnost * vnímání Form.deskr. studie Systemat. 791.61(73), 338.515:791.2, 659.1+791, 791.641.3, 791.65, 791.65.073, 791.63, 7.073:791, (048.8), (046) Jazyk dok. cze - čeština Země vyd. CZ - Česká republika Druh dok. RP - Články Katal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu ID NFA (NFA-K)b-00094953 Signatura 35029/2008 Databáze xcla - ČLÁNKY článek
Počet záznamů: 1