- Kulturní geografie filmové konzumpce
Počet záznamů: 1  

Kulturní geografie filmové konzumpce

  1. Jancovich, Mark

    Kulturní geografie filmové konzumpce / Mark Jancovich

    In Iluminace. -- ISSN 0862-397X. -- Roč. 20, č. 1 = č. 69 (2008), s. 15-35

    Studie analyzuje kino jako předmět spotřeby a prodeje, všímá si reklamy, programové nabídku kin, jejich vzájemné konkurence a ovlivňování potencionálního publika atd. Uvedené problémy ukazuje autor na konkrétních příkladech britských biografů v průběhu let 1930-1980.

    1. dějiny filmového představení 2. filmová recepce 3. diváctví 4. reklama a film 5. reklama v kinech 6. reklama filmů 7. filmová propagace 8. návštěvnost 9. kina 10. studie

    I. Vomáčka, Ivan
    II. Jancovich, Mark. Place of Audience : Cultural Geographies of Film Consuption
    III. Iluminace. -- Roč. 20, č. 1 = č. 69 (2008), s. 15-35

    791.1:791.65+778.55+791.32:791.65.073+659.1+791+791.641.3+791.641+791.65.073+791.65+(048.8)+(046)
    ABC135
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.