Počet záznamů: 1
Vliv reklamy a její prodejní a kulturní moc
Název Vliv reklamy a její prodejní a kulturní moc Podnázev úvod k textu "Vybíraví, nebo podvádění? Mladí lidé coby konzumenti reklamy/umění" Aut.údaje Jakub Korda Autor Korda Jakub Fyzický popis - 2 il. Zdroj.dok. Cinepur, Roč. 16, č. 53 (09.10.2007), s. 0010-0011
Jiná související díla Discriminating or duped? : Young people as consumers of advertising/art / Nava Mica (195-?); Nava Orson Poznámky Rubrika: Téma. - Hlavičkový název: Téma - Film jako reklama Anotace Článek zavádí důležité odlišení mezi mocí reklamy působit ekonomicky (tj. prodávat) a mezi kulturní mocí (tzv. vyvolávat jednání související s tržní logikou). Text má sloužit jako úvod k překladu slavného eseje Micy Navy a Orsona Navy Vybíraví, nebo podvádění. Předmět.hesla reklama a film * mládež a film * psychologický vliv filmu * vliv filmu na mládež * reklamní film * umění a film * umění Form.deskr. studie, úvodníky Systemat. 659.1+791, 316.346.32-053.6+791, 791.43-053.6, 791:659.1, 72/79+791, 72/76, (048.8), (046) Jazyk dok. cze - čeština Země vyd. CZ - Česká republika Druh dok. RP - Články Katal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu ID NFA (NFA-K)b-00086379 Signatura II-6619/2007 Databáze xcla - ČLÁNKY článek
Počet záznamů: 1