Počet záznamů: 1  

Recepce reklamních sdělení a efekt třetí osoby

  1. NázevRecepce reklamních sdělení a efekt třetí osoby
    Aut.údajeRadim Kameník
    Autor Kameník Radim
    Fyzický popis- 5 il.
    Zdroj.dok.  Cinepur, Roč. 16, č. 53 (09.10.2007), s. 006-009
    PoznámkyRubrika: Téma. - Hlavičkový název: Téma - Film jako reklama. - Poznámky. - Literatura
    AnotaceKriticky varovný text o hojně diskutovaném problému "efektu třetí osoby" líčí poznatek, že většina lidí se o sobě mylně domnívá, že jsou méně ovlivnitelní reklamou než ti ostatní.
    Předmět.hesla reklama a film * psychologický vliv filmu * reklamní film
    Form.deskr. studie
    Systemat.659.1+791, 791:659.1, (048.8), (046)
    Jazyk dok.cze - čeština
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Druh dok.RP - Články
    Katal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    ID NFA(NFA-K)b-00086376
    SignaturaII-6619/2007
    Databázexcla - ČLÁNKY
    článek

    článek

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.