Počet záznamů: 1  

Může být reklama uměním? a kdy-?

  1. Kubalík, Štěpán, 1979-

    Může být reklama uměním? a kdy-? : o povaze vztahu reklamy a umění a podmínkách jejího posouzení / Štěpán Kubalík. -- 3 il. -- Rubrika: Téma - Hlavičkový název: Téma - Film jako reklama - Článek rozebírá podrobně otázku, zda může být reklama uměním. Problém rozkládá do série podrobnějších otázek podle vzoru analytické estetiky, např. umění, avantgarda, ne-umění; umění, reklama a kýč nebo funkce uměleckého díla atd.

    In Cinepur. -- ISSN 1210-678x. -- Roč. 16, č. 53 (09.10.2007), s. 002-005

    1. reklamní film 2. reklama a film 3. umění a film 4. umění 5. studie

    I. Cinepur. -- Roč. 16, č. 53 (09.10.2007), s. 002-005

    791:659.1+659.1+791+72/79+791+72/76+(048.8)+(046)
    ABC135
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.