Počet záznamů: 1
Digitální Odyssea
Název Digitální Odyssea Aut.údaje text: Ondřej Hokr Autor Hokr Ondřej (1978-) Fyzický popis - 13 barev. il. Zdroj.dok. Premiere, Roč. 8, č. 7 (červenec 2007), s. 42-46
Anotace Ucelený přehled vývoje počítačové animace od prvních počítačem vytvořených částí lidské postavy na filmovém plátně ve sci-fi Futtureworld v r. 1976. Větší rozvoj v 80. letech - konkrétní příklady filmů, postupů a vytvořených postav. Metoda motion capture. Od r. 2002 udílení Filmových cen MTV za virtuální výkon. Zachycení hereckého výkonu pomocí metody performance capture. Možnost znovuuvedení na plátno již mrtvých herců. Vývoj počítačové animační techniky a celých studií a ateliérů. Výhled do budoucna. Předmět.hesla počítačová animace. 1976-2007 * počítačem generovaný obraz * animace kombinovaná živou akcí * animační vybavení * motion capture * zvláštní efekty * technické prostředky filmu * technický vývoj * digitální technika * digitalizace obrazu Form.deskr. články Systemat. 778.534.6:004.92, 778.534.6, 791.621, 621.3.037.37, 004.4'273, (046) Jazyk dok. cze - čeština Země vyd. CZ - Česká republika Druh dok. RP - Články Katal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu ID NFA (NFA-K)b-00084839 Signatura II-6919/2007 Databáze xcla - ČLÁNKY článek
Počet záznamů: 1