Počet záznamů: 1
Digitální Odyssea
SYS 103322 LBL 00000naa^^22^^^^^^^^450 005 20201015052135.8 035 $a (NFA-K)b-00084839 100 $a 20070724d2007 m y0czey0103 ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Digitální Odyssea $f text: Ondřej Hokr 215 $c 13 barev. il. 330 $a Ucelený přehled vývoje počítačové animace od prvních počítačem vytvořených částí lidské postavy na filmovém plátně ve sci-fi Futtureworld v r. 1976. Větší rozvoj v 80. letech - konkrétní příklady filmů, postupů a vytvořených postav. Metoda motion capture. Od r. 2002 udílení Filmových cen MTV za virtuální výkon. Zachycení hereckého výkonu pomocí metody performance capture. Možnost znovuuvedení na plátno již mrtvých herců. Vývoj počítačové animační techniky a celých studií a ateliérů. Výhled do budoucna. 463 -1
$1 001 nfa_un_cat*102749 $1 011 $a 1212-8899 $1 200 1 $a Premiere $v Roč. 8, č. 7 (červenec 2007), s. 42-46 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002182 $a počítačová animace $z 1976-2007 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003276 $a počítačem generovaný obraz 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003419 $a animace kombinovaná živou akcí 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003423 $a animační vybavení 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003420 $a motion capture 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002762 $a zvláštní efekty 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002534 $a technické prostředky filmu 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002538 $a technický vývoj 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001592 $a digitální technika 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003589 $a digitalizace obrazu 608 $3 nfa_un_auth*0067213 $a články 615 $n 791 $a Film. Cirkus. Lidová zábava $2 Konspekt $9 3 675 $a 778.534.6:004.92 $z cze $9 MRF 675 $a 778.534.6 $z cze $9 MRF 675 $a 791.621 $z cze $9 MRF 675 $a 621.3.037.37 $z cze $9 MRF 675 $a 004.4'273 675 $a (046) $9 MRF $z cze 700 -1
$3 nfa_un_auth*0009308 $a Hokr $b Ondřej $f 1978- $4 070 801 -0
$a CZ $b ABC135 $c 20070724 $g AACR2 $9 2 910 $a ABC135 $t rs
Počet záznamů: 1