Počet záznamů: 1
Kulturní sponzoring se mění v reklamní nástroj
Název Kulturní sponzoring se mění v reklamní nástroj Aut.údaje Daniel Anýž Autor Anýž Daniel Zdroj.dok. Mladá fronta Dnes, Roč. 10, č. 279 (30.11.1999), s. 22
Poznámky Rubrika: Kultura Anotace Autor rozebírá narůstající vliv, který mají sponzorské firmy, které dotují kulturu na všechny druhy médií a jejich snahu o širší reklamní kampaň svých podniků. Televize například čelí snahám o přímé ovlivňování programové skladby. Předmět.hesla financování * Evropa * reklama a film * televizní reklama a film * masmédia Form.deskr. Úvahy, Rozbory Systemat. 791 Jazyk dok. cze - čeština Země vyd. CZ - Česká republika Druh dok. RP - Články Katal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu ID NFA (NFA-K)b-00017811 Signatura IIp-324/1999-3 Databáze xcla - ČLÁNKY článek
Počet záznamů: 1