Počet záznamů: 1  

Public relations jako ovlivňování mínění

  1. Ftorek, Jozef, 1973-

    Public relations jako ovlivňování mínění / Jozef Ftorek. -- 2., rozš. vyd. -- Grada Publishing. -- 195 s.

    Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations (PR) - nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu nebo tzv. "vztahy s veřejností", ale i jako dovednost ovlivňování mínění a vytváření souhlasu. -- ISBN 978-80-247-2678-6 (brož.)

    1. public relations 2. reklama a film 3. masmédia 4. typ postavy ve filmu 5. příručky 6. učební texty

    791-5+659.4+659.1+791+659.3+(035)+(07)
    ABC135

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.