Počet záznamů: 1  

Kulturní sponzoring se mění v reklamní nástroj

  1. NázevKulturní sponzoring se mění v reklamní nástroj
    Aut.údajeDaniel Anýž
    Autor Anýž Daniel
    Zdroj.dok.  Mladá fronta Dnes, Roč. 10, č. 279 (30.11.1999), s. 22
    PoznámkyRubrika: Kultura
    AnotaceAutor rozebírá narůstající vliv, který mají sponzorské firmy, které dotují kulturu na všechny druhy médií a jejich snahu o širší reklamní kampaň svých podniků. Televize například čelí snahám o přímé ovlivňování programové skladby.
    Předmět.hesla financování * Evropa * reklama a film * televizní reklama a film * masmédia
    Form.deskr. Úvahy, Rozbory
    Systemat.791
    Jazyk dok.cze - čeština
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Druh dok.RP - Články
    Katal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    ID NFA(NFA-K)b-00017811
    SignaturaIIp-324/1999-3
    Databázexcla - ČLÁNKY
    článek

    článek

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.