Počet záznamů: 1  

Global games

  1. Kerr, Aphra

    Global games : production, circulation and policy in the networked era / Aphra Kerr. -- 1st pub. -- New York : Routledge, Taylor & Francis Group, 2017. -- xii, 228 s. : il. -- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík - Digitální hry se staly síťovými, mobilními a příležitostnými a staly se všudypřítomnou kulturní formou. Na základě původní empirické práce, včetně rozhovorů s pracovníky, virtuální etnografie v online hrách a analýzy dokumentů souvisejících s tímto odvětvím, přináší kniha "Global games" politickou, ekonomickou a sociologickou analýzu růstu a restrukturalizace odvětví digitálních her v posledním desetiletí. Aphra Kerr, která situuje herní průmysl jako kulturní a tvůrčí odvětví a zkoumá relativní růst konzolí, PC, online a mobilních zařízení, analyzuje základní logiku produkce v tomto odvětví a rozšíření procesů oběhu v souvislosti s rozvojem herních služeb. V odvětví, jemuž dominují severoamerické a japonské společnosti, Kerr zkoumá nedávný úspěch společností z Číny a Evropy a vznikající prostorovou politiku, kdy země, města, společnosti a komunity soutěží o přetvoření digitálních her v síťovém věku. -- ISBN 978-0-415-85887-8 (brož.)

    1. videohry 2. videohry - ekonomické aspekty 3. videohry - společnost a politika 4. počítačové hry 5. kultura a společnost 6. studie

    794:621.397+794:004.9+316.72/.75+(048.8)
    ABC135

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.