Počet záznamů: 1  

Preservation of digital art: theory and practice

  1. NázevPreservation of digital art: theory and practice
    Podnázevthe project digital art conservation
    Aut.údajeedited by Bernhard Serexhe
    Další variantní názvyPreservation of digital art
    Theory and practice
    Další autoři Serexhe Bernhard (1950-)
    Vyd.údaje Vienna : AMBRA V ; Karlsruhe : Center for Art and Media, c2013
    Fyzický popis- 629 s.: il., barev. il., faksim., grafy, schém.
    PoznámkyAutoři: Sabine Himmelsbach, Jean-Damien Collin, Valérie Perrin, Thomas Dreier, Veronika Fischer, Edmond Couchot, Siegfried Zelinski, Ingrid Scheurmann, Klaus Weschenfelder, Hans Dieter Huber, Alain Depocas, Antoni Muntadas, Rosina Gómez-Baeza, Brendan Maloney, Peter Weibel, Cécile Dazord, Raffael Dörig, Perla Innocenti, Emanuel Lorrain, Jussi Parika, Jean-Philippe Humblot, Paul Jansen Klomp, Florian Kaufmann, Aymeric Mansoux, Igor Štromajer, Arnaud Obermann, Chiara Marchini Camia, Katrin Willert, Anne Laforet, Doris Gassert, Nelly Massera, Catherine Mueller, Esther Neumann, Pascal Bion, Bernd Lintermann, Claudia Röck, Johannes Gfeller, Francisco Ruiz de Infante, Jerôme Thomas, Pierre Mercier, Otto Teichert. - Publikace vychází i v německé a francouzské verzi. - Předmluva. - Biografické poznámky. - Slovníček. - Bibliografie na s. 617-623. - Bibliografické odkazy. - Rejstřík
    AnotaceOchrana "media artworks" (uměleckých děl využívajících média) má osud podobný klimatickým změnám: čím více času plyne, tím větší se jí věnuje pozornost. Kniha je konečným výstupem projektu "digital art conservation project". Tříletý projekt konzervace digitálního umění (2010-2012) se věnoval výzkumu strategií pro konzervaci digitálního umění. Projekt se zaměřil na umělecká díla vytvořená pomocí počítačového programování a digitálních technologií. Projekt byl iniciován v Centru pro umění a média (ZKM | Karlsruhe) a byl realizován ve spolupráci s pěti dalšími institucemi z regionu Horního Porýní. V průběhu projektu byly analyzovány otázky týkající se konzervace digitálního umění z teoretického i praktického hlediska. Dále byly testovány a kriticky zhodnoceny konkrétní strategie pro konzervaci širokého spektra digitálních uměleckých děl prostřednictvím příkladného zpracování deseti děl z regionálních sbírek. Rozsáhlá publikace komplexně dokumentuje aktivity projektu a prezentuje výsledky případových studií. Projekt se rozvíjel prostřednictvím sympozií, výstav a sérií případových studií. Definice "digital born" je ústředním bodem celého projektu. Tato kniha zahrnuje eseje které napsali (mimo jiné) Alain Depocas, Sabine Himmelsbach, Anne Laforet, Aymeric Mansoux, Antoni Muntadas, Jussi Parikka a Siegfried Zielinski a rozhovory s umělci.
    ISBN978-3-99043-538-0 AMBRA | V (váz.)
    Hesla korp. Center for Art and Media
    Hesla akce The Digital Oblivion (Karlsruhe, Německo: 2010)
    Digital Art Conservation: Practical Approaches (Štrasburk, Francie: 2011)
    Předmět.hesla média * mediální studia a výzkum * sbírky * umění. digital born. prognózy. prezervace
    Form.deskr. kolektivní monografie, studie, rozhovory
    Systemat.(048.8:082), (048.8), (047.53), 069.5, 316.774:37.016, 316.774:303, 72/76, 316.774
    Jazyk dok.eng - angličtina
    Země vyd.DE - Německo
    Druh dok.AKM - Kolektivní monografie
    Katal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    ID NFA(NFA-K)b-00260355
    Počet ex.1, z toho volných 0
    Databázexxxk - Knihy
    SignaturaPřír.čísloLokaceDislokaceCSInfo
    438690125050FONDSKLADvypůjčený (do 30.09.2025)
    Preservation of digital art: theory and practice

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.