Počet záznamů: 1
Zvuky v reklamě
Název Zvuky v reklamě Aut.údaje Andrea Rafajová Autor Rafajová Andrea (1973-) Vyd.údaje Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, s.r.o., 2017 Fyzický popis - 343 s.: il. (některé barev.), faksim., noty Poznámky Úvod, poznámky v textu, zkratky, seznam vyobrazení, o autorce. - Bibliografie na s. 318-330, rejstřík jmenný a věcný Anotace Monografie se zamýšlí nad základy hudební struktury v audiovizuálním sdělení od jejich nejmenších složek už z malého hudebního motivku může hudební skladatel vyrobit reklamní jingle a čtenář má možnost nahlédnout pod pokličku jeho práce. Samostatné oddíly hledají aspekty verbálního podání, které disponují stejnými vlastnostmi (výška, síla, rychlost apod.), jako hudební sféra; charakteristiky zpěvácké interpretace i hudebních hluků. V kapitolách se dále nastiňuje historický vývoj a současná situace reklamy z hudebního hlediska, a to v rozhlase, televizi i na internetu. Racionální zprávy podané v reklamě lze hudebně a tím emočně manipulovat a pohrávat si tak s myšlením spotřebitele s cílem jej přimět k určitému způsobu nákupního chování. Velmi důležitou statí je stanovení podmínek účinnosti hudby v reklamním spotu. ISBN 978-80-7380-673-6 (brož.) Předmět.hesla reklama a film. Česko * televizní reklama a film. Česko * reklamní film. Česko * hudba a film. Česko * populární hudba ve filmu. Česko * hudba ve filmu. Česko * hudba pro němý film. Česko Form.deskr. monografie, studie Systemat. 659.1+791(437.3), 659.1:654.198(437.3), 791:659.1(437.3), 78+791(437.3), 791.23(437.3), 778.53.099:78(437.3), (048.8) Jazyk dok. cze - čeština Země vyd. CZ - Česká republika Druh dok. AMO - Monografie Katal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu ID NFA (NFA-K)b-00202260 Počet ex. 1, z toho volných 0, prezenčně 1 Databáze xxxk - Knihy Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace CS Info 42125 0116798 FOND SKLAD pouze prezenčně
Počet záznamů: 1