Počet záznamů: 1
Dějiny reklamy
Název Dějiny reklamy Aut.údaje Stéphane Pincas a Marc Loiseau; předmluva Maurice Lévy, [z anglického originálu ... přeložil Pavel Brožek] Autor Pincas Stéphane Další autoři Loiseau Marc Vyd.údaje V Praze : Nakladatelství Slovart ; Köln : Taschen, 2009 Fyzický popis - 336 s.: většinou barev. il. a faksim. Poznámky Úvod, slovníček osobností a korporací, o autorech. - Bibliografie na s. 329-332, rejstřík Anotace Kniha, rozdělená chronologicky na kapitoly, zachycuje vývoj reklamy a reklamního průmyslu. Zkoumá legendární kampaně a značky moderní historie reklamy a doplňuje je neobyčejnými anekdotami a komentáři, které pomáhají objasnit historický kontext a význam každé z kampaní. Najdete tu například i jednu z prvních reklam Coca-Coly, či způsob, jakým byla k reklamním účelům použitá umělecká díla mistrů, jakými jsou Picasso a Magritte. ISBN 978-80-7391-266-6 (Nakladatelství Slovart : váz.)978-3-8365-1565-8 (Taschen : váz.) Předmět.hesla reklama a film Form.deskr. obrazové publikace Systemat. 659.1+791, (084.11), 791.641.3, 659.1 Jazyk dok. cze - čeština Jazyk orig. eng - angličtina Země vyd. CZ - Česká republika Druh dok. AOP - Obrazové publikace Katal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu ID NFA (NFA-K)b-00113878 Počet ex. 1, z toho volných 0, prezenčně 1 Databáze xxxk - Knihy kniha
Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace CS Info II-7552 0104324 FOND SKLAD pouze prezenčně
Počet záznamů: 1