Počet záznamů: 1
Komposition für den Film
SYS 164986 LBL 00000nam^^22^^^^^^^^450 005 20201015104048.2 010 $b Váz. 035 $a (NFA-K)b-00145418 100 $a 20080228f1949 m 0czey0103 ba 101 0-
$a ger 102 $a DE 200 1-
$a Komposition für den Film $f Hanns Eisler 210 $a Berlin $c Bruno Henschel und Sohn $d c1949 215 $a 150 s., [8] l. not. příl. $c noty 307 $a Předmluva 307 $a Úvod 330 $a Teoretické pojednání německého hudebního skladatele Hanse Eislera, které bylo na dlouhou dobu ojedinělým pokusem systematicky a na seriózním základě nahlédnout na hudbu ve filmu a mobilizovat autory k zavádění moderních kompozičních technik. Dnes se míní, že jsou jeho myšlenky překonány. Nejcennější na jeho knize zůstává analýza statu quo, který vládl v hollywoodském prostředí poloviny 40. let 20. století. 453 -1
$1 001 nfa_un_cat*134287 $1 200 1 $a Hudební skladba pro film $e (Komposition für den Film) $f Hanns Eisler $g [z něm. orig. ... ] přel. Jan Malý $1 700 1 $3 nfa_un_auth*0078052 $a Eisler $b Hanns $f 1898-1962 $4 070 $1 712 02 $3 nfa_un_auth*0065136 $a Akademie múzických umění v Praze $b Filmová a televizní fakulta $1 205 $a Vyd. 1 $1 210 $a Praha $c Státní pedagogické nakladatelství $d 1959 $1 215 $a 86 s. 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001769 $a filmová hudba 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001768 $a hudba a film 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001772 $a hudba ve filmu 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001773 $a hudební aranžmá 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001776 $a hudební skladatelé 608 $3 nfa_un_auth*0067228 $a studie 608 $3 nfa_un_auth*0067268 $a příručky 675 $a (035) $z cze $9 MRF 675 $a 78+791 $z cze $9 MRF 675 $a 791.23 $z cze $9 MRF 675 $a 791.636:78.088 $z cze $9 MRF 675 $a 791.636:78 $z cze $9 MRF 675 $a 78 $9 MRF $z cze 675 $a 78.071.2 $9 MRF $z cze 675 $a 78-051 $9 MRF $z cze 675 $a 78(091)"19" $9 MRF $z cze 675 $a (075.8) $z cze $9 MRF 675 $a (048.8) $z cze $9 MRF 700 -1
$3 nfa_un_auth*0078052 $a Eisler $b Hanns $f 1898-1962 $4 070 801 -0
$a CZ $b ABC135 $c 20080228 $g AACR2 $9 2 910 $a ABC135 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamů: 1