Počet záznamů: 1
Ohlašování zboží, získávání zákazníků a vyjadřování ideálů. Úvahy o dějinách a teorii filmové reklamy
- Staiger, Janet, 1946-
Ohlašování zboží, získávání zákazníků a vyjadřování ideálů. Úvahy o dějinách a teorii filmové reklamy / Janet Staigerová
In Iluminace. -- ISSN 0862-397X. -- Roč. 18, č. 4 = č. 64 (2006), s. 17-47
Studie současných hollywoodských reklamních praktik, filmové reklamní strategie a náčrt ekonomie výroby filmové reklamy. V jednotlivých kapitolách se autorka zabývá rozvojem standardních postupů pomáhajících spotřebiteli identifikovat produkt, výběrem médií a rysu produktu, využitím nepřímých metod oslovení, celonárodní reklamou, standardizací a kontrolou reklamních a marketingových kampaní, cílovými skupinami a recepcí reklamy.
1. filmová propagace 2. reklama a film 3. sociologie a film 4. propagační film 5. reklamní film 6. public relations 7. reklama filmů 8. reklama v kinech 9. psychologie a film 10. televizní reklama a film 11. filmové obchodní praktiky 12. studie
I. Kučera, Jakub, 1975-
II. Szczepanik, Petr, 1974-
III. Staiger, Janet, 1946-. Announcing Wares, Winning Patrons, Voicing Ideals: Thinking about the History and the Theory of Film Advertising
IV. Iluminace. -- Roč. 18, č. 4 = č. 64 (2006), s. 17-47
791.641+659.1+791+316.74+791+791.22+791:659.1+659.4+791.641.3+791.65+159.9+791+659.1:654.198+(048.8)+(046)
ABC135
Počet záznamů: 1