Počet záznamů: 1  

Global game industries and cultural policy

  1. Global game industries and cultural policy / Anthony Fung, editor. -- Reprint of the hardcover 1st ed. -- Palgrave Macmillan. -- xix, 340 s.

    Jedná se o první knihu, která osvětluje globální herní průmysl a kulturní politiku. Zahrnuje nově vznikající a sbližující se teorie a modely kulturních průmyslů a jejich vývoje a jejich propojení s národní kulturní politikou a globalizací. Kniha se primárně zaměřuje na asijskou kulturní politiku a odvětví, přičemž v celé knize jsou implicitně uvedena srovnání, která srovnávají Asii s jinými globálními trhy. Kniha je určena pokročilým studentům bakalářského studia, postgraduálním studentům a pracovníkům fakult v programech zabývajících se kulturní politikou a digitálními hrami. Bude také zajímavá pro ty, kteří se pohybují v komunitě zabývající se kulturní politikou, a pro odborníky na digitální hry. -- ISBN 978-3-319-82175-7 (brož.)

    1. management kultury 2. kultura a společnost 3. videohry 4. počítačové hry 5. studie 6. učební texty

    I. Fung, Anthony Y. H.

    304.2/.4+316.72/.75+794:621.397+794:004.9+008:32+005.44+(07)+(048.8)
    ABC135

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.