Počet záznamů: 1
Veletrhy a výstavy
SYS 256329 LBL 00000nam^^22^^^^^^^^450 005 20210929154423.2 010 $a 978-80-86946-38-2 $b váz. 020 $a CZ $b cnb001996125 035 $a (NFA-K)b-00236718 100 $a 20210921h2009 m 0czey0103 ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Veletrhy a výstavy $e kultura, komunikace, multimedialita, marketing $f Dušan Pavlů 205 $a 1. vyd. 210 $a [Průhonice] $c Professional Publishing $d 2009 215 $a 380 s. $c il., grafy, tabulky, schém. 307 $a Předmluva 307 $a Poznámky 307 $a Resumé v anglickém jazyce 307 $a O autorovi 320 $a Bibliografie na s. 364-371 320 $a Rejstřík 330 $a Dušan Pavlů zkoumá veletrhy především z hlediska naplňování jejich komunikační role. Přináší stručný pohled na vývoj komerční komunikace doma i ve světě a zabývá se vznikem trhů. Dále se věnuje světové veletržní scéně a současnému obrazu české „fair industry“; přináší nové pohledy na roli veletržní organizace jako svébytné, specifické multimediální organizace a zkoumá specifické rysy veletržní multimediality. Charakterizuje veletrh jako multimédium, zaměřuje se na důležité otázky konkurenčních vztahů ve sféře „fair industry“ a soustřeďuje čtenářskou pozornost na oblast kreativity v přípravě veletržního multimediálního komunikování. Všímá si také specifických rolí hlavních tvůrců komunikační platformy veletrhů (scénáristy, grafika a architekta); zkoumá doprovodný program jako formu informačního obohacení veletrhu. Přibližuje genezi doprovodných programů pevně spjatých s profilem veletržní či výstavní akce a zabývá se jejich typologií. Dále zachycuje základní rysy organizace veletržního života v České republice a ve světě a nastiňuje perspektivy veletrhů. V příloze jsou uvedeny stručné charakteristiky stálých výstavních a veletržních areálů v České a Slovenské republice a některých významných míst ve světě. 333 $a Publikace určena jako studijní text pro posluchače oboru marketingové komunikace 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001982 $a masová komunikace 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002129 $a obchodní veletrhy 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003063 $a výstavy 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001986 $a masmédia 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002314 $a public relations 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002039 $a multimédia 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003194 $a kultura 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003195 $a kultura a společnost 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003630 $a management kultury 608 $3 nfa_un_auth*0067228 $a studie 608 $3 nfa_un_auth*0067226 $a učebnice 608 $3 nfa_un_auth*0067268 $a příručky 608 $3 nfa_un_auth*0067269 $a metodické příručky 675 $a (075) $z cze $9 MRF 675 $a (072) $z cze $9 MRF 675 $a (035) $z cze $9 MRF 675 $a 659.4 $z cze $9 MRF 675 $a (048.8) $z cze $9 MRF 675 $a 316.7 675 $a 316.72/.75 $z cze $9 MRF 675 $a 304.2/.4 675 $a 339.174 $z cze $9 MRF 675 $a 061.4 $z cze $9 MRF 675 $a 316.772.4 $z cze $9 MRF 675 $a 659.3 $z cze $9 MRF 675 $a 339.174 $z cze $9 MRF 675 $a 339 $z cze $9 MRF 675 $a 339.13 $z cze $9 MRF 675 $a 06.07 $z cze $9 MRF 675 $a 339 $z cze $9 MRF 675 $a 339.17 $z cze $9 MRF 675 $a 07 $z cze $9 MRF 675 $a 659.1 $z cze $9 MRF 675 $a 791.641 $z cze $9 MRF 675 $a 004.032.6 $z cze $9 MRF 700 -1
$3 nfa_un_auth*0146369 $a Pavlů $b Dušan $f 1948- $4 070 801 -0
$a CZ $b ABC135 $c 20210921 $g AACR2R $9 2 910 $a ABC135 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamů: 1