Počet záznamů: 1  

Slovník mediální komunikace

  1. Reifová, Irena, 1971-

    Slovník mediální komunikace : agenda-setting, bulvár, dezinformace, kulturní komunikace, manipulace, novinářská etika, reklama, spirála mlčení, účinky médií, žurnalistika / Irena Reifová & kolektiv. -- Vyd. 1. -- Praha : Portál, 2004. -- 327 s. -- Předmluva, seznam zkratek, základní právní normy - Bibliografie - Slovník se soustřeďuje zejména na základní pojmy vyskytující se v nejznámějších komunikačních teoriích, zabývajících se vztahem médií a společnosti. Jednotlivá hesla mapují různé vědy, které souvisejí s mediální komunikací (psychologii komunikace, sémiotiku, sociologii), vysvětlují však také pojmy týkající se sdělovacích prostředků a sociální komunikace. -- ISBN 80-7178-926-7 (váz.) : Kč 435,00

    1. masmédia 2. média 3. masová komunikace 4. public relations 5. filmová terminologie 6. terminologické slovníky 7. výkladové slovníky

    (038.072)+(038.072)81+659.4+659.3+316.774+81'373.46:791+316.772.4+(038)81
    ABC135

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.