Počet záznamů: 1  

Veletržní palác představí reklamu jako umění

  1. NázevVeletržní palác představí reklamu jako umění
    Aut.údajeled
    Autor Lederer Jakub (1977-)
    Zdroj.dok.  Slovo, Roč. 91, č. 286 (08.12.1999), s. 13
    AnotaceO přehlídce nejlepších reklamních spotů české a americké provenience, které byly vyrobeny v letech 1998-1999, jejímž cílem je prezentace reklamní tvorby a setkání významných osobností a tvůrců v oblasti reklamy a filmu v České republice.
    Hesla akce Umění třiceti vteřin - AICP Show '99 (Praha, Česko: 19991209)
    Předmět.hesla filmové přehlídky. Praha. 1999 * filmové přehlídky. Česko. 1999 * reklamní film * Produkce. Česko. 1998 * Produkce. Česko. 1999 * Produkce. Spojené státy americké. 1998 * Produkce. Spojené státy americké. 1999
    Form.deskr. Zprávy
    Systemat.791
    Jazyk dok.cze - čeština
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Druh dok.RP - Články
    Katal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    ID NFA(NFA-K)b-00017892
    SignaturaIIp-331/1999-2
    Databázexcla - ČLÁNKY
    článek

    článek

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.