Počet záznamů: 1
Veletržní palác představí reklamu jako umění
Název Veletržní palác představí reklamu jako umění Aut.údaje led Autor Lederer Jakub (1977-) Zdroj.dok. Slovo, Roč. 91, č. 286 (08.12.1999), s. 13
Anotace O přehlídce nejlepších reklamních spotů české a americké provenience, které byly vyrobeny v letech 1998-1999, jejímž cílem je prezentace reklamní tvorby a setkání významných osobností a tvůrců v oblasti reklamy a filmu v České republice. Hesla akce Umění třiceti vteřin - AICP Show '99 (Praha, Česko: 19991209) Předmět.hesla filmové přehlídky. Praha. 1999 * filmové přehlídky. Česko. 1999 * reklamní film * Produkce. Česko. 1998 * Produkce. Česko. 1999 * Produkce. Spojené státy americké. 1998 * Produkce. Spojené státy americké. 1999 Form.deskr. Zprávy Systemat. 791 Jazyk dok. cze - čeština Země vyd. CZ - Česká republika Druh dok. RP - Články Katal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu ID NFA (NFA-K)b-00017892 Signatura IIp-331/1999-2 Databáze xcla - ČLÁNKY článek
Počet záznamů: 1