Počet záznamů: 1  

Veletržní palác představí reklamu jako umění

  1. Lederer, Jakub, 1977-

    Veletržní palác představí reklamu jako umění / led. -- O přehlídce nejlepších reklamních spotů české a americké provenience, které byly vyrobeny v letech 1998-1999, jejímž cílem je prezentace reklamní tvorby a setkání významných osobností a tvůrců v oblasti reklamy a filmu v České republice.

    In Slovo. -- Praha. -- ISSN 1211-6416. -- Roč. 91, č. 286 (08.12.1999), s. 13

    1. Umění třiceti vteřin - AICP Show '99. Přehlídka kompilací umělecky nejhodnotnějších amerických a českých reklamních spotů za období 1998-99 2. filmové přehlídky - Praha - 1999 3. filmové přehlídky - Česko - 1999 4. reklamní film 5. Produkce. Česko. 1998 6. Produkce. Česko. 1999 7. Produkce. Spojené státy americké. 1998 8. Produkce. Spojené státy americké. 1999 9. Zprávy

    I. Slovo. -- Roč. 91, č. 286 (08.12.1999), s. 13

    791
    ABC135
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.