Počet záznamů: 1
Veletržní palác představí reklamu jako umění
- Lederer, Jakub, 1977-
Veletržní palác představí reklamu jako umění / led. -- O přehlídce nejlepších reklamních spotů české a americké provenience, které byly vyrobeny v letech 1998-1999, jejímž cílem je prezentace reklamní tvorby a setkání významných osobností a tvůrců v oblasti reklamy a filmu v České republice.
In Slovo. -- Praha. -- ISSN 1211-6416. -- Roč. 91, č. 286 (08.12.1999), s. 13
1. Umění třiceti vteřin - AICP Show '99. Přehlídka kompilací umělecky nejhodnotnějších amerických a českých reklamních spotů za období 1998-99 2. filmové přehlídky - Praha - 1999 3. filmové přehlídky - Česko - 1999 4. reklamní film 5. Produkce. Česko. 1998 6. Produkce. Česko. 1999 7. Produkce. Spojené státy americké. 1998 8. Produkce. Spojené státy americké. 1999 9. Zprávy
I. Slovo. -- Roč. 91, č. 286 (08.12.1999), s. 13
791
ABC135
Počet záznamů: 1