Počet záznamů: 1
Třicet deka upřímnosti, kilo objetí
Název Třicet deka upřímnosti, kilo objetí Podnázev proč současný audiovizuální průmysl razí tak silně kurz "dobrých pocitů" Aut.údaje Jindřiška Bláhová Autor Bláhová Jindřiška (1979-) Fyzický popis - 4 barev. il. Zdroj.dok. Respekt, Roč. 32, č. 39 (27.09.2021), s. 56-60
Poznámky Rubrika: Kultura Anotace O změnách nálad ve společnosti, které se promítají také do televizní produkce. Rostoucí popularita nekonfliktní televize ukazuje, že čím dál víc diváků méně baví stres, konfrontace a vyhrocený individualismus, které nabízely žánry reality show plné antihrdinů a nemilosrdných soudců. V USA a Velké Británii tento nový pozitivní trend reprezentují komediální sitcomy: Ted Lasso, Městečko Shitt´s Creek, Grace a Frankie, Nezdolná Kimmy Schmidt, Dobré místo aj. Velkou popularitu získala i pekařská reality show The Great British Bake Off (GBBO). Tyto pořady jsou založené na touze cítit se dobře a kreativní popkulturní průmysl má schopnost na nich vydělávat. Předmět.hesla televize, pořady uvedené * televize, série uvedené * televizní tvorba * společnost a film * kultura a společnost * sitcom * reality show * diváctví * vnímání * filmová recepce * kasovní úspěch * psychologický vliv televize Form.deskr. články Systemat. 791.65.073, 791.4, 316.72/.75, 7.097, 791.32:791.65.073, 7.073:791, 316.6:7.097, (046) Jazyk dok. cze - čeština Země vyd. CZ - Česká republika Druh dok. RP - Články Katal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu ID NFA (NFA-K)b-00236862 Signatura IIp-4711/2021/2 Databáze xcla - ČLÁNKY Info e-dokument je přístupný registrovaným uživatelům článek
Počet záznamů: 1