Počet záznamů: 1  

Základy reklamy

  1. Křížek, Zdeněk, 1952-

    Základy reklamy : (učební text) / Zdeněk Křížek. -- 1. vyd. -- Praha : Filmová a televizní fakulta AMU, 1994. -- 44 s. -- (Studijní texty). -- V tiráži r. vyd. 1995. - Vyd. FAMU, Kabinet společenských věd - Úvod. - Seznam doporučené literatury - Text je určen posluchačům FAMU a je shrnutím tezí přednášek stejnojmenného předmětu. Podává základní informace o reklamě jako součásti marketingového mixu podniků, firem a organizací. V textu je respektován zejména současný stav reklamní praxe v České republice. -- ISBN 80-85883-05-8 (brož.) : Kč 40,00

    1. reklama a film - Česko 2. filmový marketing 3. televizní reklama a film - Česko 4. reklamní film - Česko 5. filmové vzdělávání - Česko 6. Učebnice 7. Skripta

    659.1+791.641
    ABC135

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.