Počet záznamů: 1
Základy reklamy
SYS 043799 LBL 01450nam^^220037350^450 005 20201015005545.7 010 $a 80-85883-05-8 $b brož. $d Kč 40,00 035 $a (NFA-K)b-00032271 100 $a 20010830h m 0czey0103 ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Základy reklamy $e (učební text) $f Zdeněk Křížek 205 $a 1. vyd 210 $a Praha $c Filmová a televizní fakulta AMU $d 1994 215 $a 44 s 225 1-
$a Studijní texty 306 $a V tiráži r. vyd. 1995. - Vyd. FAMU, Kabinet společenských věd 307 $a Úvod. - Seznam doporučené literatury 330 $a Text je určen posluchačům FAMU a je shrnutím tezí přednášek stejnojmenného předmětu. Podává základní informace o reklamě jako součásti marketingového mixu podniků, firem a organizací. V textu je respektován zejména současný stav reklamní praxe v České republice. 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002328 $a reklama a film $y Česko 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003611 $a filmový marketing 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002553 $a televizní reklama a film $y Česko 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002331 $a reklamní film $y Česko 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002710 $a filmové vzdělávání $y Česko 608 $a Učebnice 608 $a Skripta 675 $a 659.1 $9 u $z cze 675 $a 791.641 $9 u4 $z cze 700 -1
$3 nfa_un_auth*0014981 $a Křížek $b Zdeněk $f 1952- 801 -0
$a CZ $b ABC135 $c 20010830 $g AACR2 $9 2 910 $a ABC135
Počet záznamů: 1