Počet záznamů: 1
Supermarket versus butik
- Zlatušková, Kamila, 1981-
Supermarket versus butik [rn] / Kamila Zlatušková
In Proměny dramaturgie Horsáková, Monika, 1970-. -- Opava : Slezská univerzita v Opavě, 2021. -- S. 108-112
Příspěvek producentky, scenáristky, dramaturgyně, režisérky a vysokoškolské pedagožky Kamily Zlatuškové z kolektivní monografie "Proměny dramaturgie", která přináší příspěvky z 5. ročníku (2021) stejnojmenné odborné konference, kterou od roku 2017 pořádá Ústav filmové, televizní a rozhlasové tvorby Filozoficko-přírodovědecké fakulty Slezské univerzity v Opavě. Zlatušková radí, jak se zorientovat v současné nabídce evropských televizních festivalů, konferencí a marketů. Zamýšlí se nad faktem, jak malý je počet akcí, festivalů, přehlídek a profesionálních platforem zaměřujících se na současnou televizní produkci. Zároveň ale sleduje narůstající zájem o tzv. quality TV (resp. cinematic TV nebo také complex TV), která proměnila obraz a úroveň televizní tvorby. Klíčový byl úspěch HBO, ale i nových unikátních fenomenů, jako například Netflix nebo internetový obchod Amazon. Ten měl vliv na narůstající počet televizních festivalů, např.: Edinburgh TV Festival, Content London, TV Drama Vision, Séries Series; veletrhů televizní tvorby, např.: MIPTV a MIPCOM (Francie). Zlatušková dále zmiňuje další akci zaměřenou na současnou kvalitní televizní tvorbu: Berlinale Series, Berlinale Series Market.
1. Proměny dramaturgie (5. : 2021 : Opava, Česko) 2. televizní tvorba 3. televize, série uvedené 4. televize, seriály uvedené 5. televizní ceny 6. televizní festivaly 7. studie
I. Proměny dramaturgie. -- S. 108-112
7.097+06.05:7.097+7.097.079+(048.8)
ABC135
Počet záznamů: 1