Počet záznamů: 1  

Ohlašování zboží, získávání zákazníků a vyjadřování ideálů. Úvahy o dějinách a teorii filmové reklamy

  1. Staiger, Janet, 1946-

    Ohlašování zboží, získávání zákazníků a vyjadřování ideálů. Úvahy o dějinách a teorii filmové reklamy = Announcing Wares, Winning Patrons, Voicing Ideals: Thinking about the History and the Theory of Film Advertising / Janet Staigerová ; přeložili Jakub Kučera a Petr Szczepanik. -- Rubrika: Články k tématu - Cinema Journal. - Č.3 (1990), s. 3-31 - Citované filmy - Poznámka o autorce - Studie současných hollywoodských reklamních praktik, filmové reklamní strategie a náčrt ekonomie výroby filmové reklamy. V jednotlivých kapitolách se autorka zabývá rozvojem standardních postupů pomáhajících spotřebiteli identifikovat produkt, výběrem médií a rysu produktu, využitím nepřímých metod oslovení, celonárodní reklamou, standardizací a kontrolou reklamních a marketingových kampaní, cílovými skupinami a recepcí reklamy. - Název originálu: Announcing Wares, Winning Patrons, Voicing Ideals: Thinking about the History and the Theory of Film Advertising / Staiger, Janet, 1946-

    In Iluminace. -- ISSN 0862-397X. -- Roč. 18, č. 4 = č. 64 (2006), s. 17-47

    1. filmová propagace 2. reklama a film 3. sociologie a film 4. propagační film 5. reklamní film 6. public relations 7. reklama filmů 8. reklama v kinech 9. psychologie a film 10. televizní reklama a film 11. filmové obchodní praktiky 12. studie

    I. Kučera, Jakub, 1975-
    II. Szczepanik, Petr, 1974-
    III. Staiger, Janet, 1946-. Announcing Wares, Winning Patrons, Voicing Ideals: Thinking about the History and the Theory of Film Advertising
    IV. Iluminace. -- Roč. 18, č. 4 = č. 64 (2006), s. 17-47

    791.641+659.1+791+316.74+791+791.22+791:659.1+659.4+791.641.3+791.65+159.9+791+659.1:654.198+(048.8)+(046)
    ABC135
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.