Počet záznamů: 1  

(Not) in the game

  1. (Not) in the game / edited by Regina Seiwald and Ed Vollans. -- De Gruyter. -- vi, 224 s.

    Jak hry reprezentují historii a jaký smysl dává historie her? Herní průmysl pravidelně využívá historii k prodeji produktů, zatímco procesy tvorby a propagace zanechávají stopy herní historie. Přístup k této historii často umožňují tzv. paratexty. Případové studie v této práci přesouvají těžiště debaty od her samotných k širším, doprovodným materiálům a kladou si otázku, jak se historie využívá ve hrách a jak můžeme historii využít ke studiu her. -- ISBN 978-3-11-163186-8 (brož.)

    1. videohry - dějiny 2. počítačové hry - dějiny 3. studie 4. sborníky

    I. Seiwald, Regina
    II. Vollans, Ed

    794:621.397+794:004.9+(048.8)+(082)
    ABC135

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.