Počet záznamů: 1  

Reklama jako investice

  1. SYS264286
    LBL
      
    00000nam^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20230112091248.9
    010
      
    $b Krouž. vaz., v deskách
    035
      
    $a (NFA-K)b-00244666
    100
      
    $a 20230109d1999 m 0czey0103 ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Reklama jako investice $b rukopis $e různé techniky této investice $f Ondřej Dubský $g Akademie múzických umění Praha, Filmová a televizní fakulta, Katedra filmové a televizní produkce
    210
      
    $a Praha $c Katedra filmové a televizní produkce $d 1999
    215
      
    $a [137] s. $c il., barev. il., grafy, tabulky, schém.
    307
      
    $a Úvod
    307
      
    $a Resumé v angličtině
    307
      
    $a 3 posudky na diplomovou práci volně vložené
    320
      
    $a Bibliografie
    330
      
    $a Ondřej Dubský se ve své diplomové práci zabývá především otázkou, zda reklamu chápat jako investici, nebo jako výdaj. Konstatuje, že ne vždy je jako investice chápána. Sám reklamu charakterizuje spíše jako investici a zabývá se jejími technikami ze dvou hledisek: komunikace se zákazníkem a spolupráce při zadávání a výrobě reklam. Dubský zkoumá podstatu reklamy; jak ovlivňuje spotřebitele; co je technika investice do reklamy; co jsou formy techniky spolupráce při investování. Dále se věnuje úrovni investic, volbě reklamní strategie a popisuje postup, jak určit náklady na určitou reklamní kampaň. Autor pro svou práci využil rozhovorů s experty a doplnil ji sedmi přílohami (mediální trh, největší reklamní agentury 1994-1998, schéma velké mezinárodní síťové agentury, sazba tzv. člověkohodin síťové reklamní agentury, nejoblíbenější reklamy leden 1999, ukázka týdenní zprávy podílu sledovanosti TV stanic. K diplomové práci jsou přiloženy tři posudky (oponentský posudek Ivana Tomka, posudek Pavla Mauera, posudek Zdeňka Křížka).
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003073 $a média $y Česko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001986 $a masmédia $y Česko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002328 $a reklama a film $y Česko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001695 $a financování
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002696 $a výrobní náklady
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002331 $a reklamní film
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067285 $a diplomové práce
    675
      
    $a (043)378.2 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 316.774 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 659.3 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 336 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 338.512 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 659.1+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791:659.1 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 659.1 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 659.13 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 659.1:654.198 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 659.13 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 659.44 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 659.187 $z cze $9 MRF
    700
    -1
    $3 nfa_un_auth*0149246 $a Dubský $b Ondřej $4 070
    712
    02
    $3 nfa_un_auth*0065136 $a Akademie múzických umění v Praze $b Filmová a televizní fakulta
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20230109 $g AACR2R $9 2
    910
      
    $a ABC135
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.