Počet záznamů: 1  

Kreativní průmysly

  1. Kreativní průmysly : příležitost pro novou ekonomiku II / Martin Cikánek ... [et al.]. -- Nové, rozšíř. a revid. vyd. -- Praha : Institut umění - Divadelní ústav, 2013. -- 165 s. -- Autoři dalších kapitol Eva Žáková, Eva Lehečková, Zora Jaurová, Pavel Bednář - V rámci výzkumného projektu Mapování kulturních a kreativních průmyslů v ČR (2011 – 2015). - Prameny a literatura s. 148-163 - Seznam obrázků s. 164-165 - Kniha nabízí čtenářům náhled do historického vývoje konceptu od druhé světové války po současnost a základní přehled o obsahovém vymezení a užívání konceptu v politické praxi včetně popisu vztahu mezi tržními odvětvími kreativních průmyslů a nekomerčním uměním, podporovaným z veřejných rozpočtů. Kromě textů Martina Cikánka, přináší rozšířené vydání i čtyři nové kapitoly. Eva Žáková se ve své kapitole věnuje současnému stavu vymezení a základní charakteristice jednotlivých oblastí kulturních a kreativních průmyslů v České republice. Další kapitola Evy Lehečkové je lingvistickou analýzou terminologie, která je zaměřena na ústřední termín kulturní a kreativní průmysly a jeho varianty a poukazuje na jazykové rysy ovlivňující jejich užívání. Text Zory Jaurové se zabývá tématem kreativních měst, jejich atributů, historii a způsobu hodnocení a text Pavla Bednáře je věnován tématu kreativních klastrů. -- ISBN 978-80-7008-274-4 (brož.)

    1. management kultury 2. management umění 3. filmový průmysl 4. příručky

    I. Cikánek, Martin, 1978-

    304.2/.4+791.61+7.075+(035)
    ABC135

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.