Počet záznamů: 1  

Pochytej je všechny

  1. Tesař, Antonín, 1983-

    Pochytej je všechny / Antonín Tesař

    In Cinepur. -- ISSN 1210-678x. -- Roč. 19 [i.e.21], č. 79 (2012), s. [77]-79

    Text věnovaný pokémonománii popisuje důležitý aspekt filmů, seriálů, knih, komiksů a počítačových her pro děti - ty úspěšné bývají využívány ve speciální marketingové strategii jako výchozí bod pro další obchodní podnikání (merchandising). Formou franchizingu jsou např. filmové postavičky vyráběny jako hračky, sběratelské kartičky, zobrazovány na potravinách, na oblečení i spotřebním zboží (např. Pokémoni, Želvy Ninja, My Little Pony, Power Rangers atd.).

    1. merchandising 2. obchodní podnikání a film 3. filmový marketing 4. animovaný film 5. vliv filmu na děti 6. dětský film 7. animované postavy ve filmu 8. analýzy

    I. Cinepur. -- Roč. 19 [i.e.21], č. 79 (2012), s. [77]-79

    791.641+791:658.62+658.114+791+778.534.6+791.228+791.43-053.2+791.42-053.2+791-5+(048.83)+(046)
    ABC135
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.