Počet záznamů: 1
The film marketing handbook
Název The film marketing handbook Podnázev a practical guide to marketing strategies for independent films Aut.údaje edited by John Durie; written by Annika Pham, Neil Watson Další autoři Durie John (1954-) Vyd.údaje [Velká Británie] : Media Business School, 1993 Fyzický popis - 192 s. Poznámky Poznámky v textu, vysvětlivky, o autorech. - Rejstřík Anotace Praktická příručka marketingové strategie pro nezávislý film, kterou vydala Media Business School v roce 1993. ISBN 84-88773-00-5 (brož.) Předmět.hesla filmový marketing * filmová propagace * reklama a film * reklama filmů * filmová distribuce * filmový obchod * nezávislý film Form.deskr. příručky, analýzy Systemat. 791.641, 659.1+791, 791.641.3, 791.64, 791.641:658.62, 791-027.575, (035), (048.83) Jazyk dok. eng - angličtina Země vyd. GB - Velká Británie Druh dok. APC - Příručky Katal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu ID NFA (NFA-K)b-00100923 Počet ex. 1, z toho volných 0, prezenčně 1 Databáze xxxk - Knihy kniha
Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace CS Info 37995 0097749 FOND HRAD pouze prezenčně
Počet záznamů: 1