Počet záznamů: 1  

Zvuky obchodu

  1. Smith, Jeff

    Zvuky obchodu / Jeff Smith

    In Iluminace. -- ISSN 0862-397X. -- Roč. 19, č. 3 = č. 67 (2007), s. 45-94

    Autor zasazuje zkoumané téma vztahu mezi populární písní, filmem a nahrávacím průmyslem do kontextu ekonomických vztahů. Současně se vymezuje stejně jako předchozí příspěvek Ricka Altmana proti tradičním koncepcím "neslyšitelné" filmové hudby a charakterizuje populární píseň jako hlavní obsahovou spojnici mezi filmem a konkurečními médii. Zabývá se vznikem zvukových nahrávek, soundtracků a gramofonovými pobočkami filmových studií.

    1. filmová hudba 2. hudba ve filmu 3. populární hudba a film 4. populární hudba ve filmu 5. záznam zvuku 6. soundtracky 7. nahrávky 8. zvuková studia 9. nahrávací zařízení 10. filmový trh 11. filmový marketing 12. filmová propagace 13. ekonomika a film 14. filmový průmysl 15. studie

    I. Vomáčka, Ivan
    II. Smith, Jeff. The Sounds of Commerce : Marketing Popular Film Music
    III. Iluminace. -- Roč. 19, č. 3 = č. 67 (2007), s. 45-94

    791.636:78+785.16+791+791.23+778.534.4+(791.636:78):681.84+727.94+339.13:791+791.641+338+791+791.61+(048.8)+(046)
    ABC135
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.