Počet záznamů: 1  

Dům je sice šeredný, ale nespadne

  1. NázevDům je sice šeredný, ale nespadne
    Podnázev"Reklama má vliv na to, co shledáváme krásným", tvrdí Frank Lowe
    Aut.údajeMartin Dostál
    Autor Dostál Martin (1962-)
    Fyzický popis- Fot
    Zdroj.dok.  Kinorevue, Roč. 6, č. 2 (1996), s. 90-91
    PoznámkyRubrika: O reklamě
    AnotaceO vlivu reklamy na prodej zboží. Vznik reklamy. Festival reklamy ve francouzském Cannes. Co říká o reklamě předseda poroty, Angličan Frank Lowe.
    Předmět.hesla reklamní film * průmyslový film * zakázkový film
    Form.deskr. Články, Citáty
    Systemat.791.63-051
    Jazyk dok.cze - čeština
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Druh dok.RP - Články
    Katal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    ID NFA(NFA-K)b-00006617
    SignaturaII-6430/1996
    Databázexcla - ČLÁNKY
    článek

    článek

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.