Počet záznamů: 1
Hudba v reklamě a dalších oblastech marketingové komunikace
Název Hudba v reklamě a dalších oblastech marketingové komunikace Aut.údaje Radim Bačuvčík Autor Bačuvčík Radim (1975-) Vydání 1. vyd. Vyd.údaje Zlín : VeRBuM, 2014 Fyzický popis - 220 s.: il. Poznámky Úvod, anglické resumé, o autorovi. - Bibliografie na s. 211-220 Anotace Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. ISBN 978-80-87500-51-4 (váz.) Předmět.hesla hudba a film * reklama a film * reklamní film Form.deskr. monografie Systemat. 78+791, 659.1+791, 791:659.1, (048.8) Jazyk dok. cze - čeština Země vyd. CZ - Česká republika Druh dok. AMO - Monografie Katal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu ID NFA (NFA-K)b-00170688 Počet ex. 1, z toho volných 0, prezenčně 1 Databáze xxxk - Knihy kniha
Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace CS Info 41170 0112836 FOND SKLAD pouze prezenčně
Počet záznamů: 1