Počet záznamů: 1  

Hudba v reklamě a dalších oblastech marketingové komunikace

  1. NázevHudba v reklamě a dalších oblastech marketingové komunikace
    Aut.údajeRadim Bačuvčík
    Autor Bačuvčík Radim (1975-)
    Vydání1. vyd.
    Vyd.údaje Zlín : VeRBuM, 2014
    Fyzický popis- 220 s.: il.
    PoznámkyÚvod, anglické resumé, o autorovi. - Bibliografie na s. 211-220
    AnotaceKniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá.
    ISBN978-80-87500-51-4 (váz.)
    Předmět.hesla hudba a film * reklama a film * reklamní film
    Form.deskr. monografie
    Systemat.78+791, 659.1+791, 791:659.1, (048.8)
    Jazyk dok.cze - čeština
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Druh dok.AMO - Monografie
    Katal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    ID NFA(NFA-K)b-00170688
    Počet ex.1, z toho volných 0, prezenčně 1
    Databázexxxk - Knihy
    SignaturaPřír.čísloLokaceDislokaceCSInfo
    411700112836FONDSKLADpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.