Počet záznamů: 1  

Public relations

  1. NázevPublic relations
    Podnázevzákladní teorie, praxe, kritické přístupy
    Aut.údajeJacquie L'Etang; [z anglického originálu ... přeložil Petr Antonín]
    Autor L'Etang Jacquie
    VydáníVyd. 1.
    Vyd.údaje Praha : Portál, 2009
    Fyzický popis- 338 s.: il.
    Originál  Public relations : concepts, practice and critique  /   L'Etang Jacquie . London : SAGE, 2007.
    PoznámkyPředmluva, grafy, o autorce. - Bibliografie v textu a na s. 315-334, rejstřík
    AnotaceKniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy.
    ISBN978-80-7367-596-7 (váz.)
    Předmět.hesla public relations
    Form.deskr. monografie
    Systemat.659.4, (048.8)
    Jazyk dok.cze - čeština
    Jazyk orig.eng - angličtina
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Druh dok.AMO - Monografie
    Katal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    ID NFA(NFA-K)b-00129780
    Počet ex.1, z toho volných 0, prezenčně 1
    Databázexxxk - Knihy
    SignaturaPřír.čísloLokaceDislokaceCSInfo
    401220106753FONDSKLADpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.