Počet záznamů: 1
Cinematizace televize
Název Cinematizace televize [rn] Podnázev branding, artová kinematografie a Pustina Aut.údaje Klára Feikusová Autor Feikusová Klára (1993-) Zdroj.dok. Obraz-slovo-zvuk, S. 226-234
Poznámky Bibliografické poznámky Anotace Studie filmové a divadelní teoretičky Kláry Feikusové se věnuje pojmu "cinematizace televize". Přesto, že je tento termín hojně používán filmovými teoretiky, televizními producenty i diváky, není dosud přesně vymezen. Slouží zatím především jako "obchodní značka", kterou chtějí televizní producenti přilákat určité demografické skupiny odkazem na artovou kiínematografii. Hlavním cílem Feikusové není vysvětlit, co znamená cinematizace televize, ale ukázat, jak ve skutečnosti funguje. Součástí její analýzy je i případová studie kabelové televize HBO a jejího seriálu Pustina (2016). Film Pustina 2016 Předmět.hesla televize, seriály uvedené * televize a film * filmová teorie * filmová estetika * stylistické prostředky * tvůrci televizních pořadů * seriály * televizní tvorba * televizní film Form.deskr. studie Systemat. 621.397+791, 791.32.01, 791.32.01:111.852, 791.3, 7.097.071, 7.097-2, 7.097, (048.8) Jazyk dok. slo - slovenština Země vyd. SK - Slovenská republika Druh dok. RN - Rozpis sborníku a neperiodické literatury Katal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu ID NFA (NFA-K)b-00236138 Signatura 42946 Databáze xcla - ČLÁNKY článek
Počet záznamů: 1