Počet záznamů: 1  

Čeští návštěvníci kin z pohledu filmového marketingu

  1. NázevČeští návštěvníci kin z pohledu filmového marketingu
    Souběž.n.Czech Movie-Goers from the Perspective of Film Marketing
    Aut.údajeVáclav Stříteský, Jan Hanzlík, Miroslav Karlíček
    Autor Stříteský Václav (1980-)
    Další autoři Hanzlík Jan (1979-) Karlíček Miroslav (1979-)
    Fyzický popis- 9 tabulek, 2 grafy
    Zdroj.dok.  Iluminace, Roč. 25, č. 2 = č. 90 (2013), s. 33-50
    PoznámkyRubrika: Články k tématu. - Poznámky. - Poznámky o autorech. - Resumé v angličtině
    AnotaceAutoři se ve své studii pokusili o socio-demografickou charakterizaci českého filmového trhu a segmentaci různých diváckých skupin.
    Předmět.hesla filmový marketing. Česko. 2010-2011 * filmoví diváci. Česko * filmový trh. Česko. 2010-2011 * sociologie a film * sociologie filmu
    Form.deskr. studie
    Systemat.791.641(437.3)"2010-2011", 791.65.073(437.3), 339.13:791(437.3)"2010-2011", 316.74+791, 316.74:791, (048.8), (046)
    Jazyk dok.cze - čeština
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Druh dok.RP - Články
    Katal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    ID NFA(NFA-K)b-00160093
    URLDigitální knihovna NFA
    Signatura35029/2013
    Databázexcla - ČLÁNKY
    článek

    článek

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.