Počet záznamů: 1
Výtvarné divadlo Kolotoč
Název Výtvarné divadlo Kolotoč Podnázev k tématu vizuálního divadla v českých zemích Aut.údaje sestavil Jan Dvořák Další autoři Dvořák Jan (1951-) Vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Nakladatelství Pražská scéna, 2010 Fyzický popis - 260 s.: il., portréty, faksim. Edice Pražská pětka sv. 5 Poznámky Ediční poznámka, soupis projektů, akcí, inscenací, filmů, televizních pořadů , videozáznamů a DVD se vztahem k souboru Kolotoč. - Bibliografie na s. 254-258 Obsahuje též Kolotoč ve filmu Pražská 5, s. 212-227 Anotace Publikace se zabývá vizuálním divadlem v českých zemích a speciálně se zaměřuje na Výtvarné divadlo Kolotoč, působící v letech 1981-1989 a náležející k volnému uměleckému sdružení Pražská pětka. Kniha kromě různých unikátních textových i fotografických dokumentů a výňatků z recenzí obsahuje též libreta inscenací. ISBN 978-80-86102-62-7 (brož.) Hesla korp. Výtvarné divadlo Kolotoč Pražská pětka Film Pražská pětka 1988 Předmět.hesla divadla. Česko. 1981-1989 * divadlo a film. Česko. 1981-1989 * divadlo ve filmu. Česko. 1981-1989 Form.deskr. sborníky Systemat. 792.05(437.3)"1981/1989", 792+791(437.3)"1981/1989", 791.23(437.3)"1981/1989", (082) Jazyk dok. cze - čeština Země vyd. CZ - Česká republika Druh dok. ASB - Sborníky Katal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu ID NFA (NFA-K)b-00131652 Počet ex. 1, z toho volných 0, prezenčně 1 Databáze xxxk - Knihy kniha
Call number Track No. Location Sublocation CS Info 40182 0107071 FOND SKLAD In-Library Use Only - il.Source documentFilm a dějiny 4, S. 41-71. Praha: Václav Žák - Casablanca, Ústav pro studium totalitních režimů, 2014.NotePoznámky. - Filmografie Věry Chytilové v 70.-80. letechAnnotationStudie ze sborníku Film a dějiny 4 věnovaná tvorbě režisérky Věry Chytilové v období normalizace. Záměrem Přádné není analýza jejích filmů z hlediska uměleckých kvalit, ale zkoumání konkrétních společenských vazeb a sociologických konotací v době jejich vzniku. Autorka se pokouší vysledovat rozostřenou hranici mezi dobovou realitou, jak do režisérčiných děl pronikala samovolně a jak byla filmově přetvořena (infiltrována do: děje, postav, stylizačních prostředků, jinotajů, aj.). Zamýšlí se jak nad tvorbou dokumentární (Čas je neúprosný; Chytilová versus Forman. Vědomí souvislostí; Praha - neklidné srdce Evropy), tak hranou (Hra o jablko, Kalamita, Panelstory aneb jak se rodí sídliště, Faunovo velmi pozdní odpoledne, Vlčí bouda, Šašek a královna, Kopytem sem, kopytem tam).Person keywords
Počet záznamů: 1