Počet záznamů: 1  

Reklama

  1. NázevReklama
    Podnázevteoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie
    Aut.údajePavel Horňák
    Autor Horňák Pavel (1953-)
    VydáníVyd. 1.
    Vyd.údaje Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2010
    Fyzický popis- 318 s.: (některé barev.) il., faksim.
    PoznámkyÚvod, o autorovi. - Bibliografie na s. 291-294
    AnotaceMonografie přehledně a názorně seznamuje s teorií, historií a různými aspekty reklamy, propagace a marketingové komunikace u nás i v zahraničí.
    ISBN978-80-904273-3-4 (váz.)
    Předmět.hesla reklama a film * reklama filmů * reklama v kinech * reklamní film * filmová propagace * filmové plakáty * filmový marketing * média * masmédia * public relations
    Form.deskr. monografie
    Systemat.659.1+791, 791.641.3, 791.65, 791:659.1, 659.133.1:791.641, 316.774, 659.3, 791.641, 659.4, (048.8)
    Jazyk dok.slo - slovenština
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Druh dok.AMO - Monografie
    Katal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    ID NFA(NFA-K)b-00131613
    Počet ex.1, z toho volných 0, prezenčně 1
    Databázexxxk - Knihy
    SignaturaPřír.čísloLokaceDislokaceCSInfo
    401760107061FONDSKLADpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.