Počet záznamů: 1
Reklama
Název Reklama Podnázev teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie Aut.údaje Pavel Horňák Autor Horňák Pavel (1953-) Vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2010 Fyzický popis - 318 s.: (některé barev.) il., faksim. Poznámky Úvod, o autorovi. - Bibliografie na s. 291-294 Anotace Monografie přehledně a názorně seznamuje s teorií, historií a různými aspekty reklamy, propagace a marketingové komunikace u nás i v zahraničí. ISBN 978-80-904273-3-4 (váz.) Předmět.hesla reklama a film * reklama filmů * reklama v kinech * reklamní film * filmová propagace * filmové plakáty * filmový marketing * média * masmédia * public relations Form.deskr. monografie Systemat. 659.1+791, 791.641.3, 791.65, 791:659.1, 659.133.1:791.641, 316.774, 659.3, 791.641, 659.4, (048.8) Jazyk dok. slo - slovenština Země vyd. CZ - Česká republika Druh dok. AMO - Monografie Katal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu ID NFA (NFA-K)b-00131613 Počet ex. 1, z toho volných 0, prezenčně 1 Databáze xxxk - Knihy kniha
Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace CS Info 40176 0107061 FOND SKLAD pouze prezenčně
Počet záznamů: 1