Počet záznamů: 1  

Metody výzkumu médií

  1. NázevMetody výzkumu médií
    Aut.údajeTomáš Trampota, Martina Vojtěchovská
    Autor Trampota Tomáš (1974-)
    Další autoři Vojtěchovská Martina (1974-)
    VydáníVyd. 1.
    Vyd.údaje Praha : Portál, 2010
    Fyzický popis- 293 s.: il., faksim.
    PoznámkyÚvod, anglické resumé, o autorech. - Bibliografie na s. 275-281. - Rejstřík jmenný a věcný
    AnotaceCílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit.
    ISBN978-80-737-683-4 (brož.)
    Předmět.hesla média * masmédia * masová komunikace
    Form.deskr. monografie
    Systemat.316.774, 659.3, 316.772.4, (048.8), 316.4, 316.7, 316.774
    Jazyk dok.cze - čeština
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Druh dok.AMO - Monografie
    Katal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    ID NFA(NFA-K)b-00123272
    Počet ex.1, z toho volných 0, prezenčně 1
    Databázexxxk - Knihy
    SignaturaPřír.čísloLokaceDislokaceCSInfo
    398920105799FONDSKLADpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.