Počet záznamů: 1  

Xantypa

  1. TitleXantypa
    Subtitlenový český měsíčník
    Vol. and No.Roč. 15, č. 10 (říjen 2009), 2009
    Issue data 2009
    ISSN1211-7587
    Languagecze - Czech
    CountryCZ - Czech Republic
    Doc. KindBPE - Periodicals
    NFA Control Number(NFA-K)b-00112164
    Databasexjcp - PERIODIKA - Přijatá čísla
    References - PERIODIKA - Souborný záznam periodika
    - PERIODIKA - Svázaný ročník periodika
    (12) - ARTICLES
    Content Ricky / připravil Tomáš Bartošek
    Únos vlaku 1 2 3 / připravil Tomáš Bartošek
    Všude dobře, proč být doma / připravil Tomáš Bartošek
    Duše Paula Giamattiho / připravil Tomáš Bartošek
    Martin Písařík : vytáhl si v životě šťastný los / text Marie Kulijevyčová
    Pavla Frýdlová : sběratelka lidských příběhů / text Kateřina Jonášová ; [foto Maya Duljević]
    Dorovnaný vztah Ivy Janžurové / text Zuzana Maléřová
    James Dean / text Jiří Vlastník
    Orfeus a Eurydika a Černí myslivci / text Boris Jachnin
    Jiří Korn : jsem hravý a zvědavý, a tedy stále ohrožený druh / text Marcela Kočandrlová ; [foto Petr Weigl]
    Penélope Cruz : uhrančivá kráska z Madridu / text Jan Foll
    Josef Škvorecký pětaosmdesátiletý / text Petr Koura ; [foto Bronislav Hofman]
    časopis

    časopis

    Title
    Překračování determinace v hraných filmech Marko Škopa...
    Subtitle
    k Transcendentnu
    Author info
    Andrej Chovanec
    Author
    Chovanec Andrej (1990-)
    Physical description
    - 6 il.
    Source document
     Film a doba, Roč. 66, č. 2 (2020), s. 26-31
    . 2020.
     ISSN 0015-1068.
    Other Interrelated Works
     Transcendental Style in Film : Ozu, Bresson, Dreyer
     /
      Schrader Paul (1946-)
    Note
    Rubrika: Téma: Současný slovenský film. - Poznámky
    Annotation
    Rozbor psychologických dramat slovenského režiséra Marko Škopa ve dvou hraných snímcích - Eva Nová a Budiž světlo, kde lze hledat shodu s tzv. transcendentním stylem, jakožto obecnou reprezentativní formou. Tento termín definoval Paul Schrader v knize Transcendental style in film: Ozu, Bressor, Dreyer (1972, 2018). Zmíněnou formou jsou každodennost, disparita (nejednota mezi člověkem a jeho prostředím) a stáze (zamrzlý pohled na život).
    Person keywordsFilm
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.