Počet záznamů: 1
Public relations jako ovlivňování mínění
Název Public relations jako ovlivňování mínění Podnázev [jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat] Aut.údaje Jozef Ftorek Autor Ftorek Jozef (1973-) Vydání 2., rozš. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada Publishing, 2009 Fyzický popis - 195 s.: il., faksim., portréty Poznámky Úvod, poznámky v textu, o autorovi. - Bibliografie na s. 193-195 Obsahuje též Public relations a masová média - media relations na s. 117-155 -- Film na s. 150-153 Anotace Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations (PR) - nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu nebo tzv. "vztahy s veřejností", ale i jako dovednost ovlivňování mínění a vytváření souhlasu. ISBN 978-80-247-2678-6 (brož.) Předmět.hesla public relations * reklama a film * masmédia * typ postavy ve filmu Form.deskr. příručky, učební texty Systemat. 791-5, 659.4, 659.1+791, 659.3, (035), (07) Jazyk dok. cze - čeština Země vyd. CZ - Česká republika Druh dok. APC - Příručky Katal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu ID NFA (NFA-K)b-00104544 Počet ex. 1, z toho volných 0, prezenčně 1 Databáze xxxk - Knihy kniha
Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace CS Info 39321 0103004 FOND HRAD pouze prezenčně
Počet záznamů: 1