Počet záznamů: 1  

Public relations jako ovlivňování mínění

  1. NázevPublic relations jako ovlivňování mínění
    Podnázev[jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat]
    Aut.údajeJozef Ftorek
    Autor Ftorek Jozef (1973-)
    Vydání2., rozš. vyd.
    Vyd.údaje Praha : Grada Publishing, 2009
    Fyzický popis- 195 s.: il., faksim., portréty
    PoznámkyÚvod, poznámky v textu, o autorovi. - Bibliografie na s. 193-195
    Obsahuje téžPublic relations a masová média - media relations na s. 117-155 -- Film na s. 150-153
    AnotaceKniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations (PR) - nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu nebo tzv. "vztahy s veřejností", ale i jako dovednost ovlivňování mínění a vytváření souhlasu.
    ISBN978-80-247-2678-6 (brož.)
    Předmět.hesla public relations * reklama a film * masmédia * typ postavy ve filmu
    Form.deskr. příručky, učební texty
    Systemat.791-5, 659.4, 659.1+791, 659.3, (035), (07)
    Jazyk dok.cze - čeština
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Druh dok.APC - Příručky
    Katal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    ID NFA(NFA-K)b-00104544
    Počet ex.1, z toho volných 0, prezenčně 1
    Databázexxxk - Knihy
    SignaturaPřír.čísloLokaceDislokaceCSInfo
    393210103004FONDHRADpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.