Počet záznamů: 1  

The film marketing handbook

  1. NázevThe film marketing handbook
    Podnázeva practical guide to marketing strategies for independent films
    Aut.údajeedited by John Durie; written by Annika Pham, Neil Watson
    Další autoři Durie John (1954-)
    Vyd.údaje [Velká Británie] : Media Business School, 1993
    Fyzický popis- 192 s.
    PoznámkyPoznámky v textu, vysvětlivky, o autorech. - Rejstřík
    AnotacePraktická příručka marketingové strategie pro nezávislý film, kterou vydala Media Business School v roce 1993.
    ISBN84-88773-00-5 (brož.)
    Předmět.hesla filmový marketing * filmová propagace * reklama a film * reklama filmů * filmová distribuce * filmový obchod * nezávislý film
    Form.deskr. příručky, analýzy
    Systemat.791.641, 659.1+791, 791.641.3, 791.64, 791.641:658.62, 791-027.575, (035), (048.83)
    Jazyk dok.eng - angličtina
    Země vyd.GB - Velká Británie
    Druh dok.APC - Příručky
    Katal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    ID NFA(NFA-K)b-00100923
    Počet ex.1, z toho volných 0, prezenčně 1
    Databázexxxk - Knihy
    SignaturaPřír.čísloLokaceDislokaceCSInfo
    379950097749FONDHRADpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.