Počet záznamů: 1  

Jak psát reklamní text

  1. NázevJak psát reklamní text
    Aut.údajeZdeněk Křížek, Ivan Crha
    Autor Křížek Zdeněk (1952-)
    Další autoři Crha Ivan
    Vydání3., aktual. a rozš. vyd.
    Vyd.údaje Praha : Grada Publishing, 2008
    Fyzický popis- 220 s.
    EdiceManažer
    PoznámkyÚvody k prvnímu, druhému a třetímu vyd., o autorech. - Bibliografie na s. 217-220
    AnotaceTřetí vydání čtivé a přitom velice fundované knížky se opět věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, televizní a rozhlasovou reklamu, venkovní reklamu i pro reklamu na internetu. Nové vydání je aktualizováno s ohledem na vývoj oboru v uplynulých pěti letech, nově je v knížce zařazena část o vlivu angličtiny a jejím pronikání do českých reklamních textů, a to včetně příkladů, větší pozornost je věnována technikám tvůrčího psaní, rozšířena je kapitola o textu na komerčních webových stránkách, jsou doplněny nové příklady a autoři zmiňují i některé nové trendy v marketingových komunikacích ve vztahu k tvorbě reklamního textu.
    ISBN978-80-247-2452-2 (brož.)
    Předmět.hesla reklama a film
    Form.deskr. příručky
    Systemat.659.1+791, (035)
    Jazyk dok.cze - čeština
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Druh dok.APC - Příručky
    Katal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    ID NFA(NFA-K)b-00096140
    Počet ex.1, z toho volných 0, prezenčně 1
    Databázexxxk - Knihy
    SignaturaPřír.čísloLokaceDislokaceCSInfo
    390210101627FONDHRADpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.