Počet záznamů: 1
Kulturní geografie filmové konzumpce
Název Kulturní geografie filmové konzumpce Souběž.n. Cultural Geographies of Film Consumption Aut.údaje Mark Jancovich; přeložil Ivan Vomáčka Autor Jancovich Mark Další autoři Vomáčka Ivan Zdroj.dok. Iluminace, Roč. 20, č. 1 = č. 69 (2008), s. 15-35
Originál Place of Audience : Cultural Geographies of Film Consuption / Jancovich Mark; Faire Lucy; Stubbings Sarah . London : British Film Institut, 2003. Poznámky Rubrika: Články k tématu. - Citované filmy Anotace Studie analyzuje kino jako předmět spotřeby a prodeje, všímá si reklamy, programové nabídku kin, jejich vzájemné konkurence a ovlivňování potencionálního publika atd. Uvedené problémy ukazuje autor na konkrétních příkladech britských biografů v průběhu let 1930-1980. Předmět.hesla dějiny filmového představení * filmová recepce * diváctví * reklama a film * reklama v kinech * reklama filmů * filmová propagace * návštěvnost * kina Form.deskr. studie Systemat. 791.1:791.65, 778.55, 791.32:791.65.073, 659.1+791, 791.641.3, 791.641, 791.65.073, 791.65, (048.8), (046) Jazyk dok. cze - čeština Země vyd. CZ - Česká republika Druh dok. RP - Články Katal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu ID NFA (NFA-K)b-00094952 Signatura 35029/2008 Databáze xcla - ČLÁNKY článek
Počet záznamů: 1