Počet záznamů: 1  

Kulturní geografie filmové konzumpce

  1. NázevKulturní geografie filmové konzumpce
    Souběž.n.Cultural Geographies of Film Consumption
    Aut.údajeMark Jancovich; přeložil Ivan Vomáčka
    Autor Jancovich Mark
    Další autoři Vomáčka Ivan
    Zdroj.dok.  Iluminace, Roč. 20, č. 1 = č. 69 (2008), s. 15-35
    Originál  Place of Audience : Cultural Geographies of Film Consuption  /   Jancovich Mark;  Faire Lucy;  Stubbings Sarah . London : British Film Institut, 2003.
    PoznámkyRubrika: Články k tématu. - Citované filmy
    AnotaceStudie analyzuje kino jako předmět spotřeby a prodeje, všímá si reklamy, programové nabídku kin, jejich vzájemné konkurence a ovlivňování potencionálního publika atd. Uvedené problémy ukazuje autor na konkrétních příkladech britských biografů v průběhu let 1930-1980.
    Předmět.hesla dějiny filmového představení * filmová recepce * diváctví * reklama a film * reklama v kinech * reklama filmů * filmová propagace * návštěvnost * kina
    Form.deskr. studie
    Systemat.791.1:791.65, 778.55, 791.32:791.65.073, 659.1+791, 791.641.3, 791.641, 791.65.073, 791.65, (048.8), (046)
    Jazyk dok.cze - čeština
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Druh dok.RP - Články
    Katal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    ID NFA(NFA-K)b-00094952
    Signatura35029/2008
    Databázexcla - ČLÁNKY
    článek

    článek

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.