Počet záznamů: 1  

Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace

  1. NázevPraktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace
    Aut.údajekolektiv autorů pod vedením Barbory Osvaldové a Jana Halady
    Další autoři Osvaldová Barbora (1950-) Halada Jan (1942-)
    Vydání3., rozš. vyd.
    Vyd.údaje Praha : Libri, 2007
    Fyzický popis- 263 s.: il., portréty, faksim.
    PoznámkyPředmluva, ediční poznámka, seznam autorů, zkratky agentur. - Bibliografie na s. 257-260
    Obsahuje téžListina základních práv a svobod
    AnotaceTřetí, rozšířené vydání encyklopedie praktické žurnalistiky, jejíž základ tvoří hesla z oblasti tisku, rozhlasu, televize a hesla na tyto oblasti navazující tj. agenturní zpravodajství, žurnalistická fotografie, knižní trh, polygrafická sféra, reklama i nová elektronická média. Hesla jsou abecedně řazena, encyklopedická část je doplněna historií pojmu, příklady z praxe, citáty a odkazy.
    ISBN978-80-7277-266-7 (brož.)
    Předmět.hesla tisk a film * novináři a film * rozhlas a film * televize a film
    Form.deskr. encyklopedie, příručky
    Systemat.070+791, 070.42+791, 654.195.6:791, 621.397+791, (031), (035), 791.641, 007
    Jazyk dok.cze - čeština
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Druh dok.AES - Encyklopedie specializované
    Katal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    ID NFA(NFA-K)b-00086598
    Počet ex.1, z toho volných 0, prezenčně 1
    Databázexxxk - Knihy
    SignaturaPřír.čísloLokaceDislokaceCSInfo
    36273-30100299PRIRKONpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.