Počet záznamů: 1
Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace
Název Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace Aut.údaje kolektiv autorů pod vedením Barbory Osvaldové a Jana Halady Další autoři Osvaldová Barbora (1950-) Halada Jan (1942-) Vydání 3., rozš. vyd. Vyd.údaje Praha : Libri, 2007 Fyzický popis - 263 s.: il., portréty, faksim. Poznámky Předmluva, ediční poznámka, seznam autorů, zkratky agentur. - Bibliografie na s. 257-260 Obsahuje též Listina základních práv a svobod Anotace Třetí, rozšířené vydání encyklopedie praktické žurnalistiky, jejíž základ tvoří hesla z oblasti tisku, rozhlasu, televize a hesla na tyto oblasti navazující tj. agenturní zpravodajství, žurnalistická fotografie, knižní trh, polygrafická sféra, reklama i nová elektronická média. Hesla jsou abecedně řazena, encyklopedická část je doplněna historií pojmu, příklady z praxe, citáty a odkazy. ISBN 978-80-7277-266-7 (brož.) Předmět.hesla tisk a film * novináři a film * rozhlas a film * televize a film Form.deskr. encyklopedie, příručky Systemat. 070+791, 070.42+791, 654.195.6:791, 621.397+791, (031), (035), 791.641, 007 Jazyk dok. cze - čeština Země vyd. CZ - Česká republika Druh dok. AES - Encyklopedie specializované Katal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu ID NFA (NFA-K)b-00086598 Počet ex. 1, z toho volných 0, prezenčně 1 Databáze xxxk - Knihy kniha
Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace CS Info 36273-3 0100299 PRIR KON pouze prezenčně
Počet záznamů: 1