Počet záznamů: 1
Vybíraví nebo podvádění?
Název Vybíraví nebo podvádění? Podnázev mladí lidé coby konzumenti reklamy/umění Aut.údaje Mica Nava, Orson Nava; překlad Jakub Korda Autor Nava Mica (195-?) Další autoři Nava Orson Korda Jakub Fyzický popis - 6 il. Zdroj.dok. Cinepur, Roč. 16, č. 53 (09.10.2007), s. 0012-0016
Originál Discriminating or duped? : young people as consumers of advertising/art / Nava Mica (195-?); Nava Orson Poznámky Rubrika: Téma. - Hlavičkový název: Téma - Film jako reklama Anotace Překlad slavného eseje Vybíraví nebo podvádění? Mladí lidé coby konzumenti reklamy/umění, prvně publikovaného v Cultural Studies 1/1990. Text uvádí tezi, že mladá generace konzumentů má neobyčejně vycvičené schopnosti čtení mediálních sdělení a umí reklamu použivat i jinak, než jí pouze podléhat. Předmět.hesla filmová estetika * mládež a film * vliv filmu na mládež * psychologický vliv filmu * reklama a film * reklamní film * reklama v kinech * televizní reklama a film Form.deskr. studie Systemat. 791.65, 659.1:654.198, 791.32.01:111.852, 316.346.32-053.6+791, 791.43-053.6, 659.1+791, 791:659.1, (048.8), (046) Jazyk dok. cze - čeština Země vyd. CZ - Česká republika Druh dok. RP - Články Katal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu ID NFA (NFA-K)b-00086383 Signatura II-6619/2007 Databáze xcla - ČLÁNKY článek
Počet záznamů: 1