Počet záznamů: 1  

Vybíraví nebo podvádění?

  1. NázevVybíraví nebo podvádění?
    Podnázevmladí lidé coby konzumenti reklamy/umění
    Aut.údajeMica Nava, Orson Nava; překlad Jakub Korda
    Autor Nava Mica (195-?)
    Další autoři Nava Orson Korda Jakub
    Fyzický popis- 6 il.
    Zdroj.dok.  Cinepur, Roč. 16, č. 53 (09.10.2007), s. 0012-0016
    Originál  Discriminating or duped? : young people as consumers of advertising/art  /   Nava Mica (195-?);  Nava Orson
    PoznámkyRubrika: Téma. - Hlavičkový název: Téma - Film jako reklama
    AnotacePřeklad slavného eseje Vybíraví nebo podvádění? Mladí lidé coby konzumenti reklamy/umění, prvně publikovaného v Cultural Studies 1/1990. Text uvádí tezi, že mladá generace konzumentů má neobyčejně vycvičené schopnosti čtení mediálních sdělení a umí reklamu použivat i jinak, než jí pouze podléhat.
    Předmět.hesla filmová estetika * mládež a film * vliv filmu na mládež * psychologický vliv filmu * reklama a film * reklamní film * reklama v kinech * televizní reklama a film
    Form.deskr. studie
    Systemat.791.65, 659.1:654.198, 791.32.01:111.852, 316.346.32-053.6+791, 791.43-053.6, 659.1+791, 791:659.1, (048.8), (046)
    Jazyk dok.cze - čeština
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Druh dok.RP - Články
    Katal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    ID NFA(NFA-K)b-00086383
    SignaturaII-6619/2007
    Databázexcla - ČLÁNKY
    článek

    článek

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.