Počet záznamů: 1
Recepce reklamních sdělení a efekt třetí osoby
Název Recepce reklamních sdělení a efekt třetí osoby Aut.údaje Radim Kameník Autor Kameník Radim Fyzický popis - 5 il. Zdroj.dok. Cinepur, Roč. 16, č. 53 (09.10.2007), s. 006-009
Poznámky Rubrika: Téma. - Hlavičkový název: Téma - Film jako reklama. - Poznámky. - Literatura Anotace Kriticky varovný text o hojně diskutovaném problému "efektu třetí osoby" líčí poznatek, že většina lidí se o sobě mylně domnívá, že jsou méně ovlivnitelní reklamou než ti ostatní. Předmět.hesla reklama a film * psychologický vliv filmu * reklamní film Form.deskr. studie Systemat. 659.1+791, 791:659.1, (048.8), (046) Jazyk dok. cze - čeština Země vyd. CZ - Česká republika Druh dok. RP - Články Katal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu ID NFA (NFA-K)b-00086376 Signatura II-6619/2007 Databáze xcla - ČLÁNKY článek
Počet záznamů: 1